Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Ha kérdésem van, kit kereshetek?

Elérhetőségeinket megtalálod a Kapcsolat menüpontban. Ügyfélszolgálatos munkatársunk hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között elérhető telefonon. Kérdéseidet felteheted az oldalon található chat ablakban, vagy küldd el e-mailben, amelyre egy munkanapon belül válaszolunk.

Honnan tudom meg, hogy mennyi lesz a szállítási költség?

A kiszállítás költségét minden egyes termék oldalán feltüntettük. A kosárba helyezve is pontosan kiírja a rendszer, hogy mennyi a vételár és a szállítási költség. Valamennyi termék szállítási költsége egész Magyarország területére érvényes. Ha több különböző terméket rendelsz, akkor egy szállítási költséget kell fizetned, így érdemes több mindent kérni egyszerre. A kosárban lévő termékeket természetesen bármikor törölheted és választhatsz másikat.

Mit tegyek, ha a webáruházban megvásárolt és kiszállított bútor mégsem nyeri el a tetszésem?

Bútorainkat 41 napig tesztelheted, méghozzá saját otthonodban. Nem kell aggódnod, hogy rosszul választasz, hiszen a vásárlás után indoklás nélkül 41 napig bármikor meggondolhatod magad, visszavesszük és visszafizetjük a bútor árát. Amennyiben a megvásárolt és kiszállított bútor mégsem tetszik, jelezd nekünk bármelyik elérhetőségünkön.