Árak
A KAP Bútor Webáruházban található termékek árai bruttó árak, amelyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA). Nincs semmilyen rejtett költség. Szín-, vagy típus választásakor a kosárba helyezés utána a rendszer pontosan kiírja, mennyi lesz a vételára a kiválasztott terméknek. Kuponok beváltására a pénztár oldalon lesz lehetőség.
Megrendelés visszaigazolása
Megrendelésed másolatát rendszerünk automatikusan elküldi Neked a megadott e-mail címre, amelyben megtalálod:
- a rendelt termék(ek) megnevezését
- paramétereit: pl: szín/szövet
- mennyiségét
- bruttó vételárát
- egyéb költségeket, amelyeket külön kértél, pl.: régi bútor elszállítása, stb.
- összesen fizetendő bruttó végösszeget
- megrendelő nevét
- telefonszámát
- e-mail címét
- szállítási címet (vagy személyes átvétel esetén az átvétel helyszínét)
- számlázási címet
- választott fizetési módot
A rendelés részleteit munkanapokon 9-17 óra között rövid időn belül ellenőrizzük és ha bármi miatt szükséges, akkor felvesszük veled a KAPcsolatot. Ha mindent rendben találtunk, akkor a rendelés állapotáról emailbenfogunk tájékoztatni (pl. beszállítótól megrendelve, raktárba beérkezett, futárszolgálatnak szállításra leadva)
Megrendelés átvétele
Megrendelésed kérheted kiszállítással vagy személyes átvétellel áruházaink egyikében.
Kiszállítással kétféle módon juttatjuk el hozzád:
- futárszolgálattal (GLS, Sameday), kisebb méretű csomagok esetén
- saját teherautónkkal, nagyobb méretű csomagok vagy összeszerelt termékek esetén
Ha nem kérsz kiszállítást, akkor megrendelésed személyesen az alábbi helyszíneken veheted át hétfőtől-péntekig 10.00 és 17.00 óra között:
- KAP Bútoráruház Veszprém (8200 Veszprém, Házgyári út 30.)
- KAP Bútoráruház Siófok (8600 Siófok, Vak Bottyán u. 49.)
Kiszállítás
Amint megrendelésed szállításra kész állapotba kerül, e-mailben értesítést küldünk, hogy hamarosan számíthatsz a megrendelt termékek érkezésére.
A kisebb, könnyű csomagokat futárszolgálattal küldjük, GLS, MPL, Sameday. Szállítás előtt a futár telefonon értesít, sikertelen kézbesítés esetén még egyszer próbálkozik.
A nagyobb terjedelmű termékeket saját teherautónkkal szállítjuk. Az értesítő e-mailt követően munkatársunk telefonon felveszi Veled a kapcsolatot és egyezteti a várható szállítási időpontot. A szállítási díj alacsonyan tartása miatt, hétfőtől-péntekig túrajáratban szállítunk. A szállítás házig történik, munkatársunk egyedül megy, de természetesen segít bevinni a lakásba a terméket.
Ha nem tudsz segíteni neki, akkor felár ellenében kérhetsz plusz rakodó személyzetet. Ezt megrendelheted a szállítási módoknál extra szolgáltatásként, a plusz rakodó személyzet díja bruttó 19.990 Ft.
Lapraszerelt, vagy szétszerelt állapotban szállított termékek esetében az összeszerelést egyedi díjazás alapján tudjuk biztosítani. Az összeszerelés költségéhez a termék pontos neve és a szállítási cím szükséges, ezzel KAPcsolatban keresd az ügyfélszolgálatunkat telefonon, emailben vagy a chaten. A helyszíni összeszerelést megjegyzésben kérheted a rendelés véglegesítése előtt.
Ha régi bútoroddal nem tudsz mit kezdeni, szívesen elhozzuk Tőled és gondoskodunk további sorsáról (a szeméttelepre kerül, ahol a leadásnak díja van). Ezt szintén megrendelheted extra szolgáltatásként a szállítási lehetőségek között. A régi bútor elszállításának díja bruttó 19.990 Ft, plusz a rakodószemélyzet díja, ha szükség van rá.
Szállítási költség
A webáruházban leadott rendelésedet ingyen házhoz szállítjuk Neked!
A házig visszük, a rakodószemélyzet árát nem tartalmazza az ingyenes szállítás, de saját teherautós szállítás esetén a sofőrünk segít bevinni a lakásba a csomagokat, ha megkéred.
Az ingyenes szállítás saját teherautós szállítás esetén egyszeri szállításra vonatkozik. Ha az előzetesen pontosan egyeztetett kiszállítási időpont ellenére valamilyen okból kifolyólag meghiúsul a szállítás, akkor az ismételt kiszállítás már a vevő terhére történik. A futárszolgálatoknál két kézbesítési kísérlet díjmentes, e fölött külön díja van az újbóli szállításnak.
Szállítási határidő
A termékek várható szállítási idejét a termékoldalon és a kosárba helyezéskor láthatod. Ez az információ csak tájékoztatásul szolgál, igyekszünk hamarabb szállítani a megadott időpontnál, de sokszor ez nem rajtunk múlik.
Fizetés
Az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatsz:
- Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét/személyes átvétel áruházban)
- Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés megrendeléskor
- Banki átutalás (rendeléskor vagy kiszállítás előtt)
Egyes termékek megrendelése esetén előleg befizetése szükséges, hogy érvénybe lépjen a megrendelésed. Az előleget banki átutalással vagy személyesen fizetheted, amelyről minden információt megtalálsz az automata emailben, amit előleg esetén küldünk. Az előleg összege általában 5.000-10.000 Ft a megrendelés értékétől függően. A fennmaradó összeget a termék átvételekor vagy a szállítás előtt egyenlítheted ki. Előleghez kötött megrendelés esetén a szállítási határidőt az előleg beérkezésétől számítjuk, amelyet szintén visszaigazolunk részedre. Amennyiben megrendelésedhez nem kérünk előleget, fizetned csak átvételkor kell.
További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz. Ha kérdésed van, keress bennünket bátran bármelyik elérhetőségünkön.